Over ons

Backoffice werkzaamheden kosten veel tijd en veel energie. Daar weten wij bij Payoffice alles van. Al onze medewerkers hebben een achtergrond in de uitzendbranche en herkennen uw probleem dan ook als geen ander. Zij zien óók dat de administratieve klussen  uw ‘core business’ in de weg staan terwijl u, als uitzender, juist  bezig wilt zijn met het samenbrengen van vraag en aanbod op de markt. ‘Dat moet anders kunnen’, dachten we in 2019 bij Payoffice.

Met al onze kennis en ervaring bouwden wij een platform dat volledig is ingericht op de backoffice van ieder uitzendbureau in Nederland. Groot of klein, in welke branche dan ook. Zo zijn wij met onze digitale dienstverlening helemaal klaar voor de toekomst en verzorgen wij inmiddels al de administratie van ruim 800 flexwerkers.  Daarmee zijn wij het meest geautomatiseerde uitzendbureau van Nederland: een voorsprong die we natuurlijk graag willen behouden!

Dit zijn wij!

Dit zijn de professionals van Payoffice. Van onze enthousiaste backoffice medewerkers tot de even onmisbare accountmanager en directeur; hieronder stellen wij ons graag even voor. Wilt u graag kennismaken of meer weten over onze backoffice ondersteuning? Neem gerust contact met ons op!

Jeroen Vissering

Directeur

Mijn naam is Jeroen Vissering. En ik kan met trots vertellen dat ik eigenaar ben van dit mooie bedrijf. In mijn loopbaan heb ik altijd naast gerenommeerde…

Laura
Arts

Backoffice medewerker

Even voorstellen: Mijn naam is Laura,  en ik woon samen met mijn hondje in Eindhoven.
Voorheen ben ik lange tijd werkzaam geweest als …

Brord Dingemans

Accountmanager

Mijn naam is Brord Dingemans. Ik  woon in Helmond met mijn vrouw. Samen hebben we 4 kinderen. In mijn werkzame leven heb ik altijd een commerci….

Sonja Verhoeven

Backoffice medewerker

Mijn naam is Sonja Verhoeven, gelukkig getrouwd met 2 kinderen.
Ik heb ruim 19 jaar werkzaam op het vakgebied van HR. Wij hebben een heel gezellige werksfeer …

Met de passie van Payoffice

Hier doen wij het voor!

Een eigen onderneming vraagt om al je aandacht en energie. En niets is leuker dan je storten op de activiteiten die ondernemen juist zo leuk en spannend maken! Maar laten we eerlijk zijn: de loonadministratie, de correspondentie en andere tijdrovende klussen behoren niet altijd tot de favoriete bezigheden. We zien ondernemers er vaak mee worstelen totdat ze met Payoffice in zee gaan. 

Dagelijks ondersteunen én ‘ontzorgen’ wij ondernemers. We nemen ze zoveel mogelijk administratieve klussen uit handen en houden ze nauwgezet op de hoogte van ontwikkelingen in de markt, van wetgeving, van CAO’s en van álles wat op onze én hun branche van toepassing is. Onze samenwerking bespaart hen de tijd en de energie die nodig is om hun onderneming tot een succes te maken. En daar doen wij het voor!

Jeroen Vissering

Directeur

Mijn naam is Jeroen Vissering. En ik kan met trots vertellen dat ik eigenaar ben van dit mooie bedrijf. In mijn loopbaan heb ik altijd naast gerenommeerde ondernemers mogen werken. Via diverse HR- en leidinggevende functies uiteindelijk in de uitzendwereld terecht gekomen. Een uitzonderlijk en dynamische branche waar geen dag hetzelfde is.

Uiteindelijk heb ik zelf de stap gemaakt naar het zelfstandig ondernemerschap.
De zoektocht naar de naam van het bedrijf bleek een lastig proces. Toch vind ik nog steeds dat Payoffice precies de lading dekt. Ons kantoor heeft kennis van betalingen en factureren, van uitzenden en payrollen, en van de juiste dienstverlening. Die combinatie zorgt ervoor dat we wekelijks talloze klanten en medewerkers blij maken met ons product.

De zoektocht naar goede medewerkers is net zo’n lastig proces.
Toch ben ik uiterst tevreden met ons team. We hebben de juiste kwaliteiten in huis om elke vraag van klant of medewerker vakkundig te beantwoorden. Met deze hechte club mensen nemen we regelmatig een hapje en een drankje buiten de deur. Iets waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht.

Naast mijn bedrijf haal ik ook veel plezier uit mijn gezin, lekkere wijn en geregeld sporten. Hoewel de balans tussen werk en privé (volgens mijn vrouw) niet altijd in evenwicht is vind ik het heerlijk om elke dag 110% te geven voor mijn bedrijf.

Laura
Arts

Backoffice medewerker

Even voorstellen: Mijn naam is Laura,  en ik woon samen met mijn hondje in Eindhoven.
Voorheen ben ik lange tijd werkzaam geweest als backoffice medewerker bij diverse organisaties. 
Sinds november 2020 ben ik met veel plezier werkzaam bij Payoffice. 

Een super leuke nieuwe uitdaging waarin ik mijn ervaring opgedaan bij eerdere bedrijven goed kan toepassen. 
In mijn vrije tijd fotografeer ik, rijd ik motor en hou ik van koken en/of uit eten gaan, wandelen met de hond en reizen.
​​

Brord
Dingemans

Accountmanager

Mijn naam is Brord Dingemans. Ik woon in Helmond met mijn vrouw. En samen hebben we 4 kinderen. 

In mijn werkzame leven heb ik altijd een commerciële rol gehad. Nieuwe klanten werven voor onze dienstverlening en gebruiksvriendelijke systeem zodat zij zich bezig kunnen houden met hun core business doe ik erg graag. 

Naast mijn werk heb ik nog een aantal hobby’s. Mijn grootste passie naast mijn werk is de BBQ. Heerlijk heel de dag bezig zijn om een lekkere maaltijd op tafel te zetten vind ik geweldig. Andere hobby’s zijn basgitaar spelen, tennis en reizen. 

Sonja
Verhoeven

Backoffice medewerker

Mijn naam is Sonja Verhoeven, gelukkig getrouwd met 2 kinderen.
Ik ben ruim 19 jaar werkzaam op het vakgebied van HR. Wij hebben een heel gezellige werksfeer en er is een fijne samenwerking met mijn collega’s. Dit zorgt ervoor dat ik met veel plezier naar mijn werk ga.

Het leukste aan mijn baan is toch wel het contact met de
klanten. De meeste ken je ondertussen goed, en die band wordt dan ook steeds hechter.
Vaak zijn ze opzoek naar wat extra informatie betreffende ons systeem of
natuurlijk HR en CAO gerelateerde vragen. Een half woord is dan ook vaak genoeg
om elkaar te begrijpen. Daardoor zijn ze vaak snel geholpen.

 

Naast de ondersteuning die ik aan onze klanten biedt ben ik ook
eerste aanspreekpunt voor vragen over facturen van inleners of loonstroken van
medewerkers. Met mijn jarenlange ervaring kan ik deze vragen snel beantwoorden
en uitleggen. 

Als ik niet aan het werk ben, geniet ik van mijn gezin, sport ik graag en verzin ik allerlei creatieve bezigheden. heel

Terugbelverzoek

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.